Tisdag - Morgon


Pigg och utvilad =)
Låg och läste länge igår för att läsa ut boken, men orka inte läsa ut hela så ikväll så blir det nog att läsa ut den.

Idag kl. 13 ska jag till Barnmorskan, Peter jobba så åker ensam och när jag är klar går jag nog till honom på jobbet och äter =)
Sedan sluta han och då åker vi nog hem.

Fick pappren om havandeskapspenning idag, så ska fylla i dom och skicka iväg så man får pengar nästa månad.
Sedan skrev jag även föräldra penning, kommer ta ut 5 dagar i veckan och hoppas vi klara oss på det men det borde vi göra annars får jag ta ut resterande 2 också.
Känns skönt att få alla dom pappren iväg skickade, för det lär ju bli mera papper sedan då lilleman kommit.

Måste fika innan jag åker, uscha frukost är inte min grej ha aldrig riktigt varit för att fika på morgonen men man måste ju.
Så ska ta och fika, duscha och göra mig klar för att åka och lyssna på hjärtljuden =) och träffa våran underbara barnmorska.

Ha en bra dag!

Älskar Dig Peter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0