Tisdag - Trött


Sjukt trött, stod i duschen i 15 minuter för det va så skönt och jag va grymt trött.
Men det är väl för att man va tvungen att ställa klockan och kliva upp, ska strax åka till Barnmorskan.
Peter blir hemma och städar =)
Han sa igår att han kunde följa med, han ha alltid varit med förutom en gång då han jobbade.
Så han bruka följa med, men jag sa åt han att han kunde vara hemma och städa för jag orka ju inte dammsuga och torka golv.
Så nej han blir hemma och städa =)
Skönt så är det snyggt då man kommer hem, jag kanske tar mig en sväng på stan innan jag åker hem.
Tänkte kanske köpa med lunchhem, vore en bra plan.
För jag tänkte nämligen vila lite då jag kommit hem, kl. 13.30 ska vi på föräldra utbildning sista gången.

Nu ska jag gå coh köra upp Peter ur sängen, han sover och det ska han inte göra för han ska ju städa så det är lika bra han kliver upp.
Han kan inte tro han ska sova och så kommer jag hem och han inte ha städat, nej då blir jag galen.
Så nu är det bara för honom att kliva upp, Elaka Jag Hehe.

Eddie idag ska Mamma få lyssna på dina hjärt slag, så mysigt så *Love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0