Tralalalala...


Höger- eller vänsterhänt: Höger 

Humör just nu: KANON =)

Favoritgodis: Chips, godis är jag lite sämre på..

Är det nåt du absolut inte äter: Massor

Kläder just nu: Linne och Trosor

Musik just nu: Ingen

Vad sa du senast: Puss å Kram Älskar Dig (när jag prata med älsklingen)

Sommarplaner: Vara med bäbis och älsklingen

Längd och vikt: 170 cm tror jag och vikt ha ni inte med att göra...

Hur många kuddar sover du med: 3 stycken

Spelar du nåt instrument: Neeeeeeeee

Morgon- eller nattmänniska: Isåfall natt, fast att jag tycker om att lägga mig på kvällen men hata att kliva upp på morgonen

Vem är viktigast för dig: Peter och bäbisen. Släkten också

Kommer du ihåg din första kärlek: Jaa

Älskar du henne/honom fortfarande: Neeeee

Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag vet

Tror du på mirakel: Ja och Nej

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jaaaa

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 men 4 om Peter får bestämma

Bio eller promenad: Vet ej 

Är du kittlig: Vissa ställen...

Snarkar du? Japp enligt sängkompisen så *LER*

Stjärntecken? Fisk

Största svaghet: Inte den blekaste

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Samma som ovan

Vad vill du jobba som? Vem ha sagt att jag vill jobba...

Chips, morötter eller godis? Chips

Pizza eller hamburgare? Det bero ju på vad man är sugen på

Stökigt eller välstädat? Dum fråga

Gungar du på stolen? Nepp

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja jag vill det =)

Hur många syskon har du? 3 stycken. Storebror, lillebror och lillasyster

Vilket gymnasieprogram gick du? Omvårdnadsprogrammet

Anser du att du är stark? Nja inte speciellt

Brukar du sola? Nepp

Kaffe, te eller inget? Kaffe innan jag blev gravid och teee älskar jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0