Tralalalala...


Ditt namn
? Therese 

Smeknamn?  Tesa Tessan
 
Piercings:  2 i tungan och tragus, samt öronen men de räknas inte som piercing tycker jag. Haft i bröstvårtan men tog ut den för ett tag sedan eftersom jag inte kan ha den sedan då jag ska amma

Födelseplats: Sundsvall

Favoritmat:  Oj så svårt, men det måste nog vara hasselbackspotatis med kött eller kyckling och sås och grönsaker

Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja när jag tänker på hur mycket jag älskar Peter kan jag börja gråta 

Favoritdag på veckan? Olika från vecka till vecka

Favoritrestaurang:  Svårt, det bero ju på vad man är sugen på

Favoritsport: Haha dum fråga, nästa TACK!!!

Favoritdrink
: Vatten

Favoritglass:  Magnum Mandel


 Walt Disney eller Warner Bros? Walt Disney


Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?  ALDRIG


Vem fick du ditt sista mail ifrån? Vet ej, reklam från något skit kanske


Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen

Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sitter här vid datorn


Hur många tatueringar har du?  8 stycken och fler blir det =)

Katter eller hundar?  Båda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0