Trött


Mmmm det e jag det, ska försöka vara uppe tills Älsklingen kommer iallafall.
Han är nog hemma vid 23.30 om det inte är mycket på jobbet så han tar en senare buss.

Satt och kolla vad Eddie blir för stjärtecken, antingen skorpion (23:e till den 21:a november) eller så skytt (22:a november till den 21:a december)...
Beräknad förlossning är den 17:e november, men Peter tror han kommer den 15:e november och jag tror den 3:e december på våran 2 års dag =)
Jag vore väldigt glad om Peter ha rätt men samtidigt vore det skoj om han kom på våran 2 årsdag, vilken underbar dag det vore.
Fast det spela ju ingen roll när han kommer så är den dagen ändå den bästa dagen på hela året.

Han ha varit väldigt lugn nu någon dag, inte sparkat så mycket som han bruka men han känner någon spark i mellanåt och då vet man att han ha det bra =)

Hoppas jag får sova bra i natt, tänk om de blir som i natt då vet jag inte vad jag gör.
Isåfall tror jag att jag kommer lägga mig i soffan.

Ååååå är sugen på kebab tallrik eller hamburgare, vore såååå gott.
Älsklingen kanske kan köpa med sig hem, nej gud så hemsk jag är man ska inte äta så här sent och speciellt inte sådan mat.

Nu ska jag skicka sms till hjärtat mitt, ha inte hört av honom sedan han åkte på jobbet.
Han ha väl haft fullt upp och inte kunnat ringa, men nu stänger dom om ca. 10 minuter så då skicka jag sms så får han ringa då han ha tid =)
Älskar Dig Hjärtat Mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0