Utmaning


Jag blev utmanad.
Därför ska jag avslöja 5-7 udda eller märkliga saker om mig själv.

* Om Peter går och lägga sig innan mig måste jag alltid kontrollera att allt är avstängt och dörren låst innan jag lägger mig. Fast att Peter gjort det innan han lagt sig

* Om jag låser dörren innan jag går hemifrån måste jag rycka i den flera gånger och alltid jämt antal innan jag kan gå

* Om jag äter godis måste jag äta jämt antal, finns det bara 3 godisar jag vill ha tar jag isåfall bara 2

* Jag kan inte dricka mjölk, förutom till vissa maträtter annars hata jag mjölk och spyr nästan då jag dricker de

* Jag ha svårt att säga nej till försäljare som ringer och erbjuder något, men nu ha jag blivit vuxen och börjat säga nej. Tack Älskling för att du hjälpt mig med detta


Jag utmanar alla som vill göra detta =)

Kommentarer
Postat av: emmelie

Oh, inte bara jag som måste ha typ allt på jämnt, skönt att se att det finns fler :p



Lycka till med Bebisen :)

2008-09-11 @ 22:30:02
URL: http://mammasthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0