Vad ska man göra idag då?


Vaknade av att Svärmor ringde men hann inte svara så hon ringde på Peters mobil.
Hon ville prata om ännu nästa helg, men då tänkte hon att hon kunde komma redan onsdag och stanna till torsdag och så stanna vi hos Linda och dom till lördag eller söndag.
Men aldrig, så länge kan jag inte sova där.
Bäddsoffan är alldeles för hård så nej det går inte, sedan om det blir så kan ju inte Peter jobba något nästa vecka och det är lite dumt eftersom han jobbat så lite denna vecka.
Så vi får prata om det då han kommer hem, men visst jag kan åka upp då men stanna bara till dagen efter för min rygg klara inte av den bäddsoffan just nu.
Vi ville ju åka dit på helgen för att kunna träffa dom 2 älsta barnen lite eftersom dom går på skola och dagis på dagarna.
Så det lät inte bra, men isåfall kan ju Svärmor komma iallafall på onsdag och åka hem torsdag så får hon ta med presenten till Rasmus så åker vi inte.
Jaja det löser sig iallafall.

Vad ska man göra idag då?
Han är väl hemma vid 3 tiden kanske, bero ju på när han sluta.
Kanske man vill göra något, men samtidigt är det bättre han kommer hem och vi är hemma och städa och fixa lite.
Isåfall bättre man gör något i morgon då han är ledig =)

Jag måste snart fika också, fast är inte sugen på något men magen och bäbis behöver något men vad?
Hehe jag vet precis, men det finns ju såklart inte hemma utan nere på stan *LER*

Ska ta mig något nu iallafall och äta och sedan se på tv och vila lite mera, kunde ju inte somna om då Svärmor ringde.
Så ska vila så man är pigg då Älsklingen kommer hem sedan.
LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: cammie

tack! =) ja, vi vet att det blir en liten pojk. Elias* =)

2008-09-24 @ 13:15:59
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0