Varför?


Försäker lägga in bilder, men det går ICKE =(
Får göra det senare istället.

Vi ha flyttat in spjälsängen till oss nu och byrån till Eddie`s rum =)
Blev jätte bra, så nu är det bara alla prislappar som ska bort från hans kläder samt tvätta allt.
Nu känns det som jag ha något att pyssla med när Peter jobba, ska även kolla efter tavlor att ha på hans rum samt köpa någon hylla han kan ha på rummet med saker på.
Han kommer få ett kanon snyggt rum MAMMAS hjärta, va så gullig förut när vi hade fixat sängen och satt upp en lampa.
Så satt vi båda på sängen och kolla, så ser man hur lycklig Peter är och får tårar i ögonen.
Han är så underbar, han sa att han är lycklig och det syndes verkligen på honom när han kolla mot Eddie`s säng när till och med en tår fälldes nästan.

Nu ska jag kika efter lampa och matta till hans rum och se om jag hitta något som faller i smaken, isåfall blir det kanske en beställning =)

Älskar MIN Peter, Du är underbar och helt enkelt BÄST =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0