Vecka 31 =)


9 veckor kvar, vad kort det låter men ändå så långt borta.
Men snart så är Eddie här, ååå vad vi längtar.

Idag va vi på föräldra utbildningen, så roligt att träffa alla igen.
Ett par dom hade redan fått sin, drygt 3 veckor tidigt men allt hade gått bra och allt va bra så det va skönt för dom.
Peter gick lite tidigare för han skulle jobba, så när det va slut åkte jag på jobbet för att chefen skulle fylla i papper och skicka till försäkringskassan.
Sedan gick jag upp och hälsa på arbetskamraterna, dom tyckte jag blivit stor och tyckte det va synd att jag inte kan jobba mera.
Men jag ha lovat att åka dit när prinsen kommit =)

Så efteråt gick jag på donken och åt, va jätte hungrig.
Va nog första gången jag gick på stan ensam och åt, tycker inte om att gå ensam och äta men idag va jag tvungen va så hungrig.
Peter jobba ju så hade kunnat äta där, men då satt dom och åt lunch och sedan visste inte han om det skulle bli så mycket över så jag skulle bli mätt.
Så jag tyckte det va lika bra att äta innan jag gick bort till honom och vänta, så efter jag ätit gick jag bort till honom och vänta tills han sluta.

När han sluta åkte vi på Ikea, va tvungen att köpa lite saker så i morgon är det stor städning och rensning här hemma.
Peter är närmligen ledig i morgon, såååååååååååå himla skönt att få ha honom hemma en dag.
Jag verkligen hata att vara hemma nu på dagarna, finns inget att göra och man blir så less på allt.
Men men bara att stå ut i 9 veckor till, om inte 11 veckor ifall jag går över tiden men det hoppas vi inte på.
Hoppas hellre att det är 7 veckor tills vi får se våran prins, världens finaste kommer han va.

Trevlig Kväll, Kram Kram!!!

Älskar MIN Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0