Vikken dag..


Ja fy fan på ren svenska, hade en skit dag men så vände det rätt snabbt =)
Va sur som en ja jag vet inte vad, men sedan ändra jag mig.
Ha nyss ätit kycklingsallad och P jobba, jag vet inte vad jag ska göra.

Är så less på att gå hemma nu, men ändå så vill jag inte jobba.
Längtar efter bäbisen nu, för då kommer man ha något att göra hela tiden.
Så vänta man och vänta så man blir tokig, men snart så är det dags =)

På söndag när P är ledig så ska vi ha en riktig mys kväll ha jag bestämt.
Det är så sällan han är ledig nu så när han väl är det måste man passa på att göra något.
Hade tänkt att vi ska se film och äta gott och bara mysa hela kvällen =)
Tända ljus och göra mysigt.

Tidigare idag kände jag att det skulle bli skönt att han jobba ikväll så jag får vara ensam och bara se på tv det jag vill och rå om mig själv.
Men nu när jag sitter här så sakna jag honom otroligt mycket, vill bara att han ska komma hem så man kan se en film och ligga i soffan och hålla om varandra och känna närhet.
Ha kommit in i en period då jag sakna honom så mycket, men ändå vill vara ensam.
Fatta inte hur det går ihop...

Är så glad att han är min, han är så speciell och gör allt för mig.
Han är så omtänksam och gullig, bättre kan jag inte hitta och vill för den delen inte ha någon annan heller.
Idag fixa han skötbordet också, så vi fick plats med mer förvaring =)
Nu ska jag bara köpa tyg och fixa lite mera, sedan är det snyggt som jag vill ha de.

Älskar Dig Peter Över Allt Annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0