Vilken natt :`(


Ja fy fan rent ut sagt, vakna vid 5 och somna inte fören vid 8 tiden.
Ha så fruktansvärt ont i ryggen och bäckenet, vet inte vad jag ska göra.
Men somna till slut och vakna med ännu värre värk =(

Peter börja jobba kl. 16 idag, så det blir en kväll ensam men men jag sysselsätter mig alltid med något.
Det tråkiga är att äta ensam, så blir oftast att man äter fort och sedan mår man illa.
Men nästa vecka ska han bara jobba måndag, tissdag och onsdag.
Underbart, han tog inte på sig mera jobb för Fredag ska vi till Mamma och vara där tills på söndag =)

Ska ta och sätta mig i soffan och vila lite, känner mig trött efter nattens avbrott i sömnen.
Trevlig Lördag!

Älskar Dig Peter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0